loading...
یک سبد آرزوی کال
دختره بازدید : 88 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (3)

مگسي را کشتم
نه به اين جرم که حيوان پليديست، بد، است
و نه چون نسبت سودش به ضرر يک به صد است
طفل معصوم به دور سر من ميچرخيد
به خيالش قندم
يا که چون اغذيه ي مشهورش، تا به آن حد، گَندَم
اي دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبي بود
من به اين جرم که از ياد تو بيرونم کرد
مگسي را کشتم

مرحوم حسين پناهي

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

در رویاهایم دیدم که با خدا گفتگو میکنم

خدا پرسید: پس تو می خواهی با من گفتگو کنی ؟

من در پاسخ گفتم: اگر وقت دارید

خدا گفت : وقـت من بینهایت اسـت

پرسیدم: چه چیز بشر تو را سخت متعجب می سازد ؟

خدا پاسخ داد: کـودکیـشـان

اینکه آنها از کودکیشان خسته می شوند و عجله دارند که بزرگ شوند و دوباره پس از مدتها آرزو می کنند باز کودک شوند

اینکه آنها سلامتی خود را از دست می دهند تا پول بدست آورند و پولشان را از دست می دهند تا سلامتی از دست رفته را باز جویند

اینکه با اضطراب به آینده می نگرند و حال خویش را فراموش می کنند

بنا بر این نــــه در حــال زنـدگــی مــی کـنـنـد نــــه در آیـنـده

اینکه آنها بگونه ای زندگی می کنند که گوئی هرگز نمی میرند و بگونه ای می میرند که گوئی هرگز نزیستند

دستهای خدا دستانم را گرفت و مدتی سکوت کردیم

من پرسیدم: بعنوان پدر میخواهی کدام درسهای زندگی را فرزندانت بیاموزند

گفت: بیاموزند که آنها نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشقشان باشد

همه کاری که آنها می توانند این است که اجازه دهند خودشان دوست داشته باشند

بیاموزند که درست نیست خودشان را با دیگران مقایسه کنند

بیاموزند که فقط چند ثانیه طول می کشد تا زخمهای عمیقی در قلب آنها که دوستشان داریم ایجاد کنیم
اما سالها طول می کشد تا آن زخمها را التیام بخشیم

بیاموزند ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد
بلکه کسی است که به کمترین ها نیاز دارد

بیاموزند که دو نفر می توانند به یک نقطه نگاه کنند و آنرا متفاوت ببینند

بیاموزند که کافی نیست فقط دیگران را ببخشند

بلکه خود را نیز باید ببخشند



من با خضوع گفتم: از شما بخاطر این گفتگو سپاسگذارم

آیا چیز دیگری است که دوست دارید به فرزندانتان بگوئید ؟



خدا لبخند زد و گفت :

فـقـط ایـنـکـه بـدانـنـد مـن ایـنـجـا هــسـتــم



((هــمــیــشــه ))

(سلام حامدم چون تو کاربران تایید نشده بودم تو نظرات نوشتم )

.........................
با عرض معذرت ...
ممنون از کامنت خیلی زیبات

این نظر توسط کربلایی محمدرضا کاشانیان در تاریخ 1348/10/11 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام ؛

روزی چند تا صلوات میفرستید ؟

طرح بزرگ ختم صلوات

از اول رجب تا پایان ماه شعبان

تعداد صلوات های ذکر شده در هر روز را اعلام نمایید تا در طرح بزرگ

ختم صلوات شرکت کرده باشید .

نیت فرج حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

و نابودی دشمنان و هتاکان به ساحت مقدس حضرات معصومین علیهم السلام

منتظرتان هستم

کربلایی محمدرضا کاشانیان

پایگاه اینترنتی بین الحرمین ( زاهدان )

سامانه پیام کوتاه سایت : 10000297265820

سامانه پیام کوتاه شخصی اینجانب : 10000309681913

این نظر توسط asal در تاریخ 1348/10/11 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

نام كالا : آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی
محتوا:11DVD
بااستفاده از این مجموعه بی نظیر دیگر شما خودتان طراح لباسهای خود باشید.این مجموعه بی نظیر با کیفیتی عالی تهیه شده که در آن سرشار از نکات آموزشی میباشد که توسط مدرس صدا و سیما،خانم عمرانی آموزش داده میشود.این مجموعه برای کلیه دوستان علاقمند به هنر خیاطی،در هر سطحی که باشند قابل استفاده وبسیار مفیدمیباشد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بنر من

    گرین ویش - یک سبد پر از آرزوهای کال - کلیک 

کنید 


     

     

    گرین ویش - یک سبد پر از آرزوهای کال - کلیک کنید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 2,328
  • کدهای اختصاصی

    اگر عاشق شخص خاصی هستید

    می
    خواهید میزان عشق او را دریابید

    دست چپ خود را روی قلبتان گذاشته

    سپس با بردن نام آن شخص

    و تمرکز کامل فال زیر را بخوانید

     

    وب یار

    وب یار

    مشخصات شما

    ابزار وبلاگ نویسان

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل